Vardagsmat, för alla dagar man vill att det ska gå snabbt och lätt

Hörrni, jag har förstått att det inte går att söka i sökrutan på bloggen. Det ska fixas till så fort jag får tillfälle och hittar någon som kan hjälpa till med det. Däremot så har jag en mängd kategorier i högermarginalen, där hittar ni allt. En sådan kategori är 'Vardagsmat', bra rätter för de dagar i veckan då man vill att det ska gå snabb och lätt. En sådan rätt är Världens godaste linssoppa, jag lovar!  Glöm alltså inte kika på 'Vardagsrätter' då ni har idétorka.
Fiskburgaren är en annan storfavorit som inte tar någon tid och där man kan ta lite vad som utav det man har hemma. 
Makalöst god kycklingryta med 1 burk vitlöks cantadouost, champinjoner och purjo. 
Pestosallad, man kan ha i både det ena och det andra utav det som finns hemma i kylen.
Flygande Jakob, alltid mums. Supersnabbt, med färdiggrillad kyckling.
Ugnspannkaka hittar ni självklart också där.
Pannbiff, tröttnar aldrig på pannbiff med massa god sås till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin