Veckomenyn och Pepparkaksgranola

Underbara ni. Tack för att ni läser bloggen. Jag har fått flera nya följare den senaste tiden och ni är fler än någonsin som kikar in. Det gör mig välidgt glad och motiverar mig mer än ni kan ana. Har ni en bra vecka framför er? Min vecka är som vanligt fylld till bredden. Det är lucia för barnen och jag vet ännu inte var Annies Lucialinne är, vad ska Magda vara då, pepparkaksgubbe eller tomte, ingen aning än. Imorgon ska jag på ett spännande möte som gäller bloggen. På onsdag är det ett otroligt roligt event. Jag har dessutom en massa att lägga upp den här veckan: glöggryta, apelsinkyckling, fransk nougat, Bingo eventet med Jessica, Indiskas vårkollektion mm mm. Så stanna kvar! 
 
Pestosallad - För att det alltid funkar och man tager vad man haver
Lax på saltbädd med lime och vitlökssmör - För att det blir så saftigt och sköter sig självt!
Kyckling- och Chevregratäng - gillar du getost så är den här mitt i prick
Kreolsk gryta - Så god vintermat
Min favorit granola - Pepparkaksgranola. Knaprig och grymt god!

Kommentarer
Postat av: Julia

mumma! :)

2013-12-09 @ 21:32:40
URL: http://takethetime.blogg.se/
Postat av: sofie mumsfillibaba

Ja, jag är imponerad över hur mycket du hinner med. Jag pallar max en aktivitet per vecka. Känns som jag slår knut på mig själv med dagis, jobb och allt man vill! Dygnet har fär få timmar och speciellt denna trötta årstid.
Spännande vecka.Oliver ska troligtvis vara tomte på fredag. Behöver nog inte fråga. Ska bli spännande att se alla små på dagis sjunga....

2013-12-09 @ 22:07:00
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin