Barna, kyckling på pinne och så mycket bus

Förra söndagen såg det ut så här i Annies säng. Det var så mysigt att mina två nära vänner kom över med sina barn, vilka är jämngamla med mina. Vi var alltså 8 tjejer på ett bräde. Det var rätt livat, kan man ju lugnt säga.
Jag gjorde det rätt enkelt för mig med kyckling med en glaze på honung, lime, sweet chili mm. Man sticker i en glasspinne innan den åker in i ugnen. Lätt att hålla för barn. Just den här bilden är inte så representabel. Titta på länken så ser ni. 
De stannade till en bra bit in på kvällen. Snart gör vi om det här, men då på annan ort. Längtar!
Annie, Amanda, Molly, Magda och Emilia - Tjejgänget. Lite lustigt att jag och Erika råkat döpa de förstfödda (som fyller med exakt 1 veckas mellanrum) till namn som båda börjar på A, och de minsta (födda samma år) till namn som börjar på M. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det var underbart trevligt och gott, kram

2013-11-26 @ 12:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin