Baka så mjölet ryker

Pratade idag med en vän som skulle baka mina bullar i helgen. Han sa att det inte gick att söka i bloggen så vi scrollade fram receptet. Här är de perfekta kanelbullarna, inte bara de godaste bullarna utan även de snyggaste! Kom då på en massa andra goda saker som jag tidigare bakat. Så här kommer lite tips på bak. 
Bananakaka med kanel, kaffe, ingefära - Allt gott i en och samma kaka
Kärleksmums min absoluta favoritkaka att baka, variera med färgad kokos, strössel osv. Min favorit att äta också! 
Citronmuffins som är sååå fräscht goda. De är dessutom halvt nyttiga med naturell youghurt, vallmöfrön mm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin