Veckomeny - Ha en fin vecka

Det blev uppskattat med förra veckans veckomeny, så här kommer ännu en till er. Jag har plockat ut våra favoriter och det som går smidigt att fixa till i vardagen. Min vecka kommer innebära en massa planering på jobbet, spännande event, min födelsedag och en hel helg på Astrid Lindgrens Värld i Vimmerby. Bra vecka va? Någon annan som ska till Astrid Lindgrens värld till helgen?
 
* Halloumisallad
* Chicken Tikka Masala i mild variant
* Fisk med frasigt mandeltäcke
* Kassler med currysås, äpplen och plommon
 
Hoppas ni hittar något gott! Framförallt, ha en underbar vecka.

Kommentarer
Postat av: Lina

Mysigt ni verjar ha haft det ;) Själv har jag jobbat hela helgen : / Å ska upp kl 4 imorn igen :/ Men hopaps vi ses på lörd? kramar

Svar: Vi ses på lördag och kommer ha det så roligt! Bara det inte spöregnar:-) Stor Kram!
Linda /Matstugan

2013-08-25 @ 20:36:54
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/liniz
Postat av: sofie mumsfillibaba

Väldigt tacksamt!

2013-08-25 @ 22:02:15
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: Martina

Jättebra med lite tips! Chicken tikka låter gott gott :-)

Svar: Ja, och det här är en mildare variant som går så snabbt att göra. Riktigt god, hade glömt bort den. Bra att inventera sina recept lite då och då.
Linda /Matstugan

2013-08-27 @ 14:22:25
URL: http://www.matochodla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin