Saffransbullar som har 'det'

 
 
De här saffransbullarna blev sannerligen populära. De var ett av min absolutat mest populära inlägg förra julen, med rätta. De är grymt goda. Knepet är en liten skjuts sprit som tar fram saffransmaken. Receptet på dessa saffarnsbullar efterfrågades av min kollega Sofia på jobbet, sä här är Saffransbullar med mandelmassa och en skjuts sprit.
 
Jag ska definitivt adventsbaka i helgen, och inte bara det. Nu ska här julpyntas så det står härliga till. Mina julrecept, allt från polkafudge till glöggkladdkaka hittar ni i kategorin JUL till höger.

Kommentarer
Postat av: emma

åååå! det ser helt underbara ut! måste testas!
kram på dig!

2012-11-21 @ 12:09:56
Postat av: sofie mumsfillibaba

Nä, nu måste jag börja baka!!

2012-11-21 @ 21:56:56
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: Katarina

Skulle gärna smakat på dessa ljuvliga bullar! Kram

2012-11-22 @ 01:55:48
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin