Årets poolhäng och Annies första kille

 
Vi var igår hos min vän i Täby och hade en så mysig dag med poolhäng, god mat, kaffe och barnskratt. Jag körde dit och hem (såklart), och var STOLT över mig själv. Vi bor ju i Nacka så det är rakt över stan. Det är ingen självklarhet alls att köra bil annat än till affären faktiskt. Jag lånar bilen av min fd sambo då han jobbar. För mig är det att ta sig över världens puckel att köra, och dessutom ha två barn där bak. Mycket av blockeringen sitter i att jag var med om en bilolycka för rätt många år sedan nu. Det var en väldigt allvarlig olycka där jag var väldigt nära att dö. MEN jag trotsar mina demoner:-) 
 
Otippad superkombination: Färska jordgubbar, kallrökt lax i skivor, massa rödlök och lite citron. Till det gräddfil och lite färskpotatis och Åsas egenbakade såååå goda baguetter (som jag ska tigga till mig receptet på). Det här ska jag verkligen härma! Sommarmat då den är som bäst. 
 
Barnen badade, åt vattemelon och annat gott, busade, hoppade på studsmatta...och där någonstans frågade Philip chans på Annie och Annie svarade JA. Jag frågade henne om hon visste vad chans betydde, men det visste hon inte, men JA är ja väl..
 
Här är då Annies kille och Annie:-) Två busungar i farten!
Åsa har en riktigt snygg fläder i trädgården, svarta blad och lätt rosa blommor som doftar lätt av citron
 
Kommer verkligen minnas den här sommardagen som en perfekt sommardag år 2012! 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vilken fin dag ni hade och så sött med Annie och Philip :) Och duktigt av dig att köra bil! Kram

2012-07-10 @ 10:22:27
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: En Smak Av Karin

Låter som en helt perfekt heldag med god mat och poolhäng! Här har vi bara ösregn tyvärr :-) Kram Karin

2012-07-10 @ 19:43:02
URL: http://ensmakavkarin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin