Lek och stoj och en gooood kladdkaka

Vi var ju som sagt igår och lunchade, lekte och fikade hos min goda vän Rose-Marie. Som jag hade hoppats på att vi skulle få något gott (för det brukar vi alltid få)! Vips, gick min önskan i uppfyllelse världens godaste pekannötskladdkaka dukades upp.
Den här är så farligt god, Recept kommer på Bambibloggen, of course. Barnen lekte en massa och det är så roligt att se att Annie och Zack har blivit så tajta med varandra nu. 
Magdis fick en kaka och mumsade glatt i sig hela. Vilken skillnad det är på barn 1 och 2. Annie såg inte röken av något sött förrän hon var 2 år och började gå på kalas. Men det har varit omöjligt att hålla det med Magda.Det hade gått ut över Annie att alltid smussla med fika och lördagsgodis. Jag är inte helt nöjd med situationen att Magda är helt såld på söta saker vid 1 års ålder, men ser inte riktigt hur jag hade kunnat göra annorlunda. Hur har ni gjort med barn 1 och 2?
Om ni gillar tårtfatet som kakan ligger på så kommer den från Tehuset JAVA. Det var min julklapp till Rose-Marie.  

Kommentarer
Postat av: Ulle

Oj så gott det såg ut!! =)

2012-12-30 @ 21:04:41
URL: http://julam.nu
Postat av: Ulle

Oj så gott det såg ut!! =)

Svar: Det var verkligen riktigt chokladigt och gott. Titta in på hennes sida så hittar du receptet där:-)
Linda /Matstugan

2012-12-30 @ 21:04:42
URL: http://julam.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin