Tävlingsdax!

 
Kära kära läsare jag har en kycklincheck på 100 kr som någon av er ska få. Tack vare att jag vann Svensk Fågels deltävling nummer 2 i Pippi på Svensk Fågel med mitt bidrag Pulled BBQ Chicken, så fick jag en check på 100 kr från Kronfågel att tävla ut bland mina läsare. Jag blev så rörd av alla röster jag fick och här kommer ett litet tack. 
 
Tänkte att ni som vill vinna checken skulle få i uppdrag att hjälpa mig med något jag alltid tycker är klurigt: förrätter. Ge mig ett tips på en snabb och lätt förrätt, eller snacks som kan användas som förrätt, i kommentarsfältet så är ni med och tävlar. Glöm inte ange er mailadress så jag kan kontakta er om ni vinner. 
 
Tävlingen pågår t o m tisdag 14/8 kl 19.00

Kommentarer
Postat av: JessicaS

Finns det något bättre än plockmat i form av korvar, ostbitar, oliver, salta kex, etc etc. Bara fantasin sätter gränserna!

2012-08-07 @ 20:16:22
URL: http://familjensundberg.se/blog/
Postat av: Karin

Är det något som ligger mig varmt om hjärtat så är det just förrätter! Jag älskar de där små munsbitarna som sätter fart på aptiten (om man nu saknade den!). Min absoluta favorit bland förrätter är carpaccio på Breasola. Lägg ut breasola på tallrikar, strö över ruccolasallad, hyvla över parmesan. Klyfta körsbärstomater och lägg uppepå samt toppa med att ringla creme de balsamico högst upp. Sååååå gott och dessutom enkel och fräsch sommarmat! Kram Karin

2012-08-09 @ 17:27:36
URL: http://ensmakavkarin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin