Lunch på bortaplan

 
 
Jag, Annie och Magda var inbjudna på lunch hos min vän Lotta och lilla Emilia igår. Dessutom så var Erika med Amanda och Molly inbjudna. 8 tjejer!! Det var livat värre och Magda var i sitt esse: grävde ut blomjord över golvet i lägenheten, ut på balkongen och drog loss pelargonerna, välte nästan tvn, drog sönder tidningarna mm mm.  Gissa vad det blev till lunch? Jepp, Ceasarsallad. Fast jag är långt ifrån trött på ceasarsallad:-)
 
Till efterrätt etiopiskt kaffe med en helt underbar efterrätt på lemoncurd och vispgrädde. Min vän beskrev hur hon gjort den, men jag ska be henne skriva ner för säkerhets skull så jag inte missat på något sätt. Den verkligen smälte i munnen.
 
Annie med minipinglan Emilia (som redan hunnit med sitt första modellkontrakt:-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin