Veckomenyn - Bättre sent än aldrig

Har helgen varit fin? Min har varit fylld med kalasande för Magda och det är så skönt att det är över faktiskt. Att försöka baka med en liten som vaknade till hela tiden under kvällarna innan var stressande om något. Kalaset blev i alla fall så fint och roligt, bilder kommer! Vad gör ni i veckan? Jag har en stor utmaning, som ännu är hemlig, men ni kommer få veta under veckan. Sedan har jag några roliga event som jag ska försöka hinna till, ett föräldramöte och sist men inte minst så har Rose-Marie ordnat en överrraskning till mig på fredag. Jag är inte så lite nyfiken!! Hoppas er vecka blir kanon!
 
Korvgratäng
Majs- och Squashplättar
Kycklingpaj - snabb på färdiggrillad kyckling och vansinnigt god!
Varmrökt lax med parmesanströssel och godaste örtsåsen

Kommentarer
Postat av: Amandas jul

Vad mycket god mat! Pajen låter supergod

Svar: Ja, du måste testa pajen, matig och supergod
Linda /Matstugan

2013-09-24 @ 17:35:28
URL: http://amandasjul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin