Vinn fina saker från Jysk

Nu är det din tur att få något riktigt fint från JYSK. Matstugan tävlar ut ett Presentkort hos JYSK på 500 kr. Här ovan lite inspiration från JYSK. Mina döttrar har varsin ekorrkudde och de älskar dem. Jag är helt kär i det underbara vitrinskåpet med trädmönster i, som även finns på puffarna, och som ni ser finns det en massa annat fint också.
 
För att vinna ett presentkort hos JYSK på 500 kr svarar du bara på frågan nedan och skriver en kort motivering till varför just du ska vinna i  kommentarsfältet. 
 
Glöm inte att ange mailadress så jag kan nå dig om just du vinner. 
 
Fråga: Vad står Lynden för i JYSKs sortiment?
 
1 Ett köksbord och ett soffbord
X Ett vitrinskåp och en puff
2 En hallmöbel och en tavelram
 
Tävlingen pågår t o m fredag 25 oktober

Kommentarer
Postat av: Linda

Rätt svar: X Ett vitrinskåp och en puff

Väntar smått, så tillbehör till spjälsängen vore välkommet!

2013-10-19 @ 11:38:50
Postat av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och skulle super gärna vilja vinna då jag länge har önskat mig ett matchande köksbord till den skänk jag nyligen investerade i till köket. Det vore helt klart den perfekta födelsedagspresenten nu när jag fyller år om två veckor.

Vad står Lynden för i JYSKs sortiment?
X. Ett vitrinskåp och en puff

Kram Sanna

2013-10-19 @ 13:40:38
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Malin Gustavsson

Lynden är ett vitrinskåp och en puff :)

Det är dags för en förnyelse av mitt lilla kök och pengar växer ju inte på träd! Så extra bidrag är alltid välkomna:) Har ju kikat in en underbar kökssoffa på just Jysk!

2013-10-19 @ 14:22:00
URL: http://hallonsylten.blogg.se/
Postat av: Diana

Rätt svar är: X , Lynden är en piff och vitrinskåp.

Jag skulle gärna vinna för att vi har flyttat till hus för ett år sedan och det skulle vara kul med lite inrednings piff :) + att jag har fått upp ögonen för Jysk, trodde inte de hade så mycket fint.

2013-10-19 @ 15:54:09
Postat av: Diana

Jag menar puff i mitt rätta svar.

2013-10-19 @ 15:56:28
Postat av: Veronica

Rätt svar är X - ett vitrinskåp och en puff.

Jag håller tummarna för vinst så jag kan använda den till att göra det fint i mina tösers rum. Just nu består rummet mest av ärvda saker som inte matchar ihop och att få det mysigt för 2 tjejer på 7 och 11 år på 15 kvm är inte det lättast då behoven och smaken är olika.

2013-10-19 @ 16:06:32
Postat av: isabelle

svar: Ett vitrinskåp och en puff

Motivering: Har precis fått min första lägenhet men tyvärr räcker inte studentekonmin så långt. Så det hade varit en drömm att vinna. Så jag kan köpa lite inredning.

[email protected]

2013-10-19 @ 16:18:14
Postat av: Michelle

Rätt svar är X, en puff och ett vitrinskåp.

Vore superkul att vinna. Vi har precis köpt ett hus efter att ha bott i en tvåa så då vore det toppen med lite ny inredning. Eller varför inte något till det blivande barnrummet till vår lilla bebis magen :)

2013-10-19 @ 20:07:19
URL: http://michelleds.blogg.se
Postat av: Ullan

Svar: X Ett vitrinskåp och en puff

För 500 kr skulle jag köpa något jag verkligen länge drömt om, något som skulle göra min nattsömn så mycket skönare. Min nacke kräver specialkuddar, men det har inte varit läge att prioritera något sådant. Därför skulle jag välja en WellPur-kudde.

2013-10-19 @ 20:14:33
Postat av: Emely

Vilken härlig tävling!
Rätt svar: X Ett vitrinskåp och en puff. Jag önskar vinna då jag ska flytta hemifrån för första gången till min egna lilla lägenhet. Jag älskar JYSK och vet att jag kommer hitta mycket fint som passar i mitt bo. Ha det gott

2013-10-19 @ 21:52:10
Postat av: Sara

Fina saker! X - Ett vitrinskåp och en puff är rätt svar.
Min man slängde (!) alla julgrejer när han rensade källaren för att han "trodde det var skräp i lådan". Kanske var dags att köpa nytt med tanke på bedömningen, och nu måste jag ju det, så ett presentkort för att reda nu kunna börja botanisera bland ljusslingor och kulor på Jysk vore underbart!

2013-10-19 @ 23:36:54
Postat av: Jessica Sundberg

Svar x!
Jag vill så gärna ha det "perfekta" hemmet som är vitt, välstädat, rent och med massor av snygga inredningsdetaljer. Bara att inse att det är kört just nu med två mindre barn och en make som inte ser klädhögar, leksaker, smuts etc. Men liiiite fint kan jag väl få ha det ändå med någon läcker kudde eller nåt från Jysk?!

2013-10-20 @ 00:13:59
URL: http://familjensundberg.se/blog/
Postat av: Angelica

Svar: X

Ser de nya inredningsdetaljerna med trädmotiv och känner hur väl de skulle passa här hemma. Inredning för mig ska inte enbart vara praktisk och/eller estetisk att leva med, den får även gärna spegla mig, mitt liv - ha en känslomässig koppling till något betydelsefullt i livet, vara en påminnelse om något mer än det materiella tinget i sig. För mig symboliserar träd liv - uthållighet, erfarenhet, styrka och rotat trygghet. Jag skulle gärna komplettera min textiltavla i vardagsrummet, föreställande nakna trädstammar, med fler träd...Att träd även kan vara en symbol för rikedom gör dock inte de ekonomiska rikedomarna outsinliga i plånboken, så ett presentkort på Jysk skulle vara fint som frön för en komplettering av min och lilla sonens kärleksfulla trädgård :).

2013-10-20 @ 20:07:47
URL: http://moonmyword.wordpress.com
Postat av: Erika

Svaret är X.
Jag hade verkligen behövt en ny kudde! Nydiagnosticerad med MS så pengarna har fått gå till medicinerna och inget kvar att "slösa" på sådana saker. Men jag känner att jag hade behövt en bättre kudde att sova på. Då hade kanske min kroniska huvudvärk (efter en operation) blivit lite bättre om jag hade sovit bättre!

2013-10-20 @ 21:12:07
URL: http://lundabon.blogspot.se/
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Svar X

Jag är gärna med och tävlar. Blev härt kär i påslakansetet med ugglor och kuddarna som vi fick se på Prat PR

har tipsat om tävlingen här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/10/20/jysk-2510/

2013-10-20 @ 21:12:16
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Märta

Lynden står för X
Behöver verkligen köpa nytt täcke till vår säng. Det vi har nu finns ingen fyllning kvar i.
Hoppas på tur!
Märta

2013-10-20 @ 21:18:27
URL: http://angsgard.blogspot.se/
Postat av: Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

svar X. ett vitrinskåp och en puff.

nu har dotterns rum blivit tapetserat och vi önskar väl att vi kunde få det gjort även i vårt sovrum.. men istället kanske det kan piffas upp med nya mjuka sängkläder och en ny snygg byrå. jysk har så brett sortiment och allting till så förmånligt pris och om vi har turen med oss så skulle vi välja att köpa en Bastian byrå med tre lådor. vi behöver också bli lite bortskämda =)

mvh nathalié

2013-10-20 @ 21:51:53
URL: http://thelifeofyarp.wordpress.com
Postat av: Spacegirl

Svar: X Ett vitrinskåp och en puff

2013-10-20 @ 22:49:39
URL: http://spacegirl.blogg.se
Postat av: Madelene

Svar X!
Jag skulle gärna vilja vinna för att jag tycker inredning är bland det roligaste som finns och jag har nyligen flyttat hemifrån med min kille och bott ganska kalt i några månader då pengar inte alltid räcker till inredning m.m..och lite kuddar och någon mysig filt hade inte varit fel nu i höstkylan :-)

2013-10-20 @ 22:56:16
Postat av: Erika Olsson

Hej! Rätt svar är ett vitrinskåp och en puff. Jag skulle vilja vinna för jag skulle vilja förnya lite här hemma och just nu har vi inte råd med det, så det skulle vara roligt att vinna detta.

2013-10-20 @ 23:03:39
URL: http://nattstad.se/PrincessErika
Postat av: chanette a

SVAR
X. Ett vitrinskåp och en puff

jag vill vinna för vi ska flytta till hus o sönerna ska få stort stort rum o skulle då vara toppen att vinna detta så de kan köpa lite fin fint att piffa till det med

2013-10-21 @ 00:14:57
URL: http://chanette.blogg.se
Postat av: charlotta hellström

Hej!

Rätt svar är : X

Om jag har turen att vinna skulle jag satsa på en matta till mitt vardagsrum. Jag älskar att ha något mjukt att sätta fötterna på när man är lite småfrusen, älskar att ligga på golvet och spela spel med barnen. Men man märker att hösten är på gång för nu är golven kalla och man blir så frusen när man spelar memory med en kille som aldrig vill sluta.

2013-10-21 @ 06:00:50
Postat av: Dessie - Mamma till ett hjärtebarn & en femkilosbebis

Hejhej!

Rätt svar är X - ett vitrinskåp och en puff.

Oj vad jag önskar vinna
för med allt i hemmet kan jag inte hinna
med tre jobb för mamma och pappa
blir timmarna som är över knappa
och i nya huset behövs lite piff
så blir vinsten vår är saken biff
eftersom kalas och jul närmar sig
skulle jag vilja ha det lite finare hemma hos mig!

2013-10-21 @ 11:29:18
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/dessie
Postat av: Erika

x

Finns en så snygg spegel på jysk som skulle passa utmärkt i hallen när den är färdigrenoverad. Tyvärr tryter pengarna så den får nog vänta ganska länge. Nu går allt åt till att först och främst färdigställa hallen, så de inte bara är en byggarbetsplats.

2013-10-21 @ 12:50:11
URL: http://www.fames.se/pyssel
Postat av: Caroline, 20år och blivande tvåbarnsmamma!

Svar X, puffen och vitrinskåpet som var helt underbart!

Jag vill vinna då jag efter separationen har ett halvt hushåll att köpa, dessutom har jag en till liten knodd på väg. Då jag för tillfället lever på existensminimum bli det inte många kronor kvar över till det som behöver köpas. Jag skulle verkligen behöva ett köksbord med stolar där alla får plats när nya tillskottet kommer så detta skulle bli ett litet bidrag till det! :)

Håller tummarna HÅRT! :)

2013-10-21 @ 13:06:18
URL: http://fames.se/caroline
Postat av: Johanna Retrolover Alm

Svar: x!

Om jag vann så skulle jag köpa matchande påslakanset till mig och min sambo. Finns galet snygga sådana på Jysk. Vi har inte ett enda matchande påslakan i detta hem så det vore helt klart grymma vuxenpoäng att lyckas matcha varandra i sömnen :)

2013-10-21 @ 15:10:27
URL: http://retrolover.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag är med!

Svaret är: Ett vitrinskåp och en puff

Jag vill vinna för att jag skulle vilja göra det mysigt i mitt rum nu när hösten är igång och vintern snart står utanför dörren! Som arbetslös har jag inte råd att unna mig någonting, men som mysiga kuddar och värmeljushållare skulle göra det riktigt mysigt!

Tack för en fin tävling!

2013-10-21 @ 17:14:56
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: Erika - lilla familjen

Rätt svar: X Ett vitrinskåp och en puff

Haha det här var nästan lite komiskt då jag läser kommentaren ovanför. Kanske är det så att Erikor gillar speglar från Jysk? ;) I alla fall så var jag in på Jysk igår och hittade en supersnygg spegel som skulle vara så snygg i vår hall. Vi har nu bott i den här lägenheten i snart 1,5år och ännu har vi inte införskaffat en spegel till hallen. Jag har alltså i mer än ett års tid fått ställa mig på toalettlocket för att kolla hur kläderna ser ut på, alternativt kollat i hissen och hoppats på det bästa innan jag ska gå ut.
Kolla skönheten alltså:http://jysk.se/inredning/speglar/spegel-reflection-72x162cm-vit den skulle bli så FIN i min hall!

2013-10-21 @ 17:38:55
URL: http://erikanaslund.blogg.se
Postat av: Linda

jag är med :) rätt svar är X Ett vitrinskåp och en puff :)
varför jag vill vinna är för jag och pojkvännen skaffat eget skulle vara välbehövligt med ett presentkort på jysk !:)

2013-10-21 @ 19:42:03
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Postat av: Sandra R

Det rätta svaret är X, ett vitrinskåp och en puff.
Jag vill vinna för att vi ska ändra om i badrummet och behöver skaffa en bra förvaringsmöbel (och jag har hittat en på just Jysk).

2013-10-21 @ 20:03:59
URL: http://jagarsandra.blogspot.com
Postat av: Lina Eckerström

Är gärna med :)

Svar: X

Det är alltid kul att fylla på hemmet med fina saker. Nu till helgen beräknas lillebror/lillasyster så detta hade vart en fiiiiin förlossningspresent :) Kanske bebisen kan få nåt fint.

Ha en fin kväll.

2013-10-21 @ 21:50:32
URL: http://liiinaj.blogspot.com
Postat av: Christina Frisberg

SVAR: X Vitrinskåp och Puff.
Om just jag skulle bli den lycklige vinnaren så skulle min tonårsdotter få presentkortet och köpa något snyggt till sitt rum, det var inte igår precis, så det ser ut som en liten småflicka bor i rummet och inte en snart 18 årig tjej, men hon klagar då aldrig så det skulle vara så roligt att få överraska henne !!!

2013-10-21 @ 22:42:23
Postat av: Leontine E

Svar: X! Ett vitrinskåp och en puff med träd på!

På Jysk kan man, till skillnad från andra ställen, hitta fina saker till ett mycket bra pris. 500 kronor kommer man med andra ord långt på när man ska skaffa sig något fint till hemmet. Jag vill liva upp lägenheten med nya fina saker!=) KRAM

2013-10-22 @ 08:38:18
URL: http://leontines.blogg.se
Postat av: Leontine E

Svar: X! Ett vitrinskåp och en puff med träd på!

På Jysk kan man, till skillnad från andra ställen, hitta fina saker till ett mycket bra pris. 500 kronor kommer man med andra ord långt på när man ska skaffa sig något fint till hemmet. Jag vill liva upp lägenheten med nya fina saker!=) KRAM

2013-10-22 @ 08:38:18
URL: http://leontines.blogg.se
Postat av: Frida S

Svar : X - Ett vitrinskåp och en puff!

Jag och min pojkvän har precis flyttat in i vår första lägenhet, ett väldigt stort steg för oss. Men eftersom han är studerande på univeristet och jag för tillfället arbetslös så finns inte så mycket pengar över till heminredning, som är något jag fullkomligt älskar. Så om jag skulle vinna det här presentkortet så skulle det underlätta för oss båda. Det skulle förgylla våran vardag och plånbok! Kram

2013-10-22 @ 16:38:41
Postat av: Anna Lundkvist

X ett vitrinskåp och puff med träd på

Kommer få omgjort i sovrummet med nya tapeter, ommålat och nytt golv. Känns lite tråkigt att inte kunna fräscha upp resten med nya gardiner och nytt fräscht överkast och lite läckra kuddar. Därför skulle jag vilja vinna detta och kunna få göra det så hela sovrummet blir som nytt.

2013-10-22 @ 17:55:51
Postat av: Sara Eriksson

X) Ett vitrinskåp och puff med träd på

Jag är student som snart ska flytta hemifrån så det hade passat perfekt =)

2013-10-22 @ 18:27:16
Postat av: Sara Eriksson

X) Ett vitrinskåp och puff med träd på

Jag är student som snart ska flytta hemifrån så det hade passat perfekt =)

2013-10-22 @ 18:27:18
Postat av: Jennysen

X) Ett vitrinskåp och en puff

Jag är totalt ointresserad av inredning, men skulle äntligen vilja ta tag i renovering och inredning hemma, så detta skulle vara ett välkommet startskott! :)

2013-10-22 @ 19:04:02
URL: http://jennysen.spotlife.se
Postat av: Frida

X Ett vitrinskåp och puff med träd på.

Platsen finns men allt saknas...

2013-10-22 @ 19:45:11
Postat av: Ullis i Jämtland

Halloj!!
Vill börja med att tacka för en superbra hemsida! Rätt svar är X...
Jag skulle vilja fräscha upp soffan med lite nya kuddar nu när det snart är vinter!

2013-10-22 @ 21:52:59
Postat av: Pia

Rätt svar är X ett vitrinskåp och en puff

Vi tapetserade om i hallen/köket i våras och har ännu inte fått upp något på väggarna. Det vitrinskåpet VILL jag ha. Och även om huset är fullt av ugglor så skulle två till få plats som kuddar i vår säng.

2013-10-23 @ 11:28:27
Postat av: Malin

X Ett vitrinskåp och en puff

Två av mina döttrar närmar sig 13 år. Och de börjar bli väldigt intresserade i hur deras rum ser ut. Allt från påslakan och kuddar, till hyllor och skåp står på deras önskelistor inför jul. Det kommer bli dyrt framöver, så ett litet bidrag hade suttit fint!

2013-10-23 @ 14:33:08
URL: http://missparkas.blogspot.com
Postat av: Mirjam

Svaret är X - ett vitrinskåp och en puff.

Om jag vann skulle jag ge presentkortet till min mamma i julklapp. Hon är väldigt intresserad av inredning och jag är säker på att hon skulle uppskatta presentkortet väldigt mycket!

Ha det bra!

2013-10-23 @ 17:15:08
Postat av: Jenny Sjöberg

Det här skulle bli ett mycket bra bidrag till en ny tv-bänk. En som man kan sätta barnspärrar på för vår ettåring kommer åt allt nu - och gör det ofta också! Han trycker på teknikprylarna som står alltför åtkomligt, drar i sladdarna, river i lådorna...
TV-bänken vi har nu har lådor - vi behöver en bänk med skåp. Varför inte den här snygga Bastian: http://jysk.se/vardagsrum/tv-mobler/tv-bank-bastian-2-glasdorrar-vit ?

X Ett vitrinskåp och en puff

2013-10-23 @ 20:34:58
URL: http://jennyjon.bloggplatsen.se/
Postat av: liselotte

Jag är gärna med och tävlar. Svaret är
X Ett vitrinskåp och en puff
Vill gärna vinna för att kunna hjälpa min dotter med lite prylar till hemmet, nu när hon nyss har flyttat till en ny lägenhet.
Mvh Liselotte

2013-10-23 @ 21:17:49
URL: http://liselottess.blogspot.com
Postat av: Amanda

Svaret är X Ett vitrinskåp och en puff

Jag ska snart flytta och skulle behöva en säng till... har en jysk säng nu men den är för trång när man har kille... Visst är det mysigt med det är lite för näre. Så det är vad jag skulle använda presentkortet till.

2013-10-23 @ 21:48:23
Postat av: Heidi Larsson

Jag är med och tävlar!
Vi har precis gjort om totalt, tapetserat och lagt golv i ett rum och det skulle vara så himla kul att få inreda lite som man vill nu, sedan äldsta tösen flyttat och vi kan göra som vi vill med det rummet =) Till att börja med skulle jag vilja köpa en ordentlig rullgardin, eftersom rummet även kommer användas som gästrum. Det såg jag att det fanns på Jysk! =) Mycket billigare än på andra ställen!

Svaret på frågan är X - Ett vitrinskåp och en puff

2013-10-23 @ 23:46:31
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se
Postat av: Liie

Jag är med och svaret är: X - Ett vitrinskåp och en puff. Jag borde vinna för att jag kommer utnyttja presentkortet maximalt och inte köpa något onödigt. Det blir förmodligen sängkläder då jag bara har ett set som är bra, så det behövs ombyte då det är stressigt att tvätta och sen på med samma igen.

2013-10-24 @ 00:29:01
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Maja

Rätt svar är: x, vitrinskåp och en puff.

Jag hoppas på att vinna och skulle då köpa gardiner till vårt hus. Vi flyttade in i vårt hus som är 330m2 för 1,5 år sen men det ekar fortfarande i vissa rum ;).

2013-10-24 @ 08:59:35
Postat av: ::Ulle::

X. Vitrinskåp och puff!

Om jag vinner så blir det definitivt ett bidrag till en ny madrass åt ena sonen med en smärtsjukdom. Vi skulle vilja testa en Wellpur åt honom! :)

2013-10-24 @ 10:59:58
URL: http://julam.nu
Postat av: Camilla H

Fantastiskt bra tävling och rätt svar är: X Ett vitrinskåp och en puff. Jag borde vinna då jag kämpat för att komma in till den utbildning jag vill, där jag nu som student kämpar och ger mitt allt. Men jag har verkligen inga pengar, och så många julklappar att ge bort. Att vinna detta skulle därför vara ultimat för mig. Jag bjuder även på ett litet rim:

Ett litet bra rim,
om att hålla hemmet i trim,
ett presentkort som detta,
kan förändra till det rätta

2013-10-24 @ 11:59:07
Postat av: christina loveur

Rätta svaret är X, vitrinskåp och en puff.

Jag behöver ett varmare täcke nu till vintern så man slipper frysa, för jag vill ju bara ha det varmt och mysa. Jysk är ju med sina täcken bäst i alla test.

2013-10-24 @ 12:43:50
Postat av: Britta Högström

Åh vilken drömvinst för mig eftersom mjuka lakan och bättre kuddar skulle höja min livskvalitet enormt och minska de smärtor jag har.

Rätt svar X

2013-10-24 @ 14:08:29
Postat av: Alexandra

X: vitrinskåp och puff

Jag skulle vilja vinna för vi ska snart får vår första lilla och det är nycket som ska handlas, detta skulle hjälpa så mycket!

2013-10-24 @ 17:16:23
Postat av: Emmy

Rätt ska va rätt x är svaret du söker!

Motiveringen är att minijunior i familjen ska få nytt rum. Lite nytt o färgglatt till 3åringens nya rum som håller på att tapetseras och få nytt golv.

2013-10-24 @ 20:17:14
Postat av: Frida Bergner

Jag är självklart med och tävlar

Svaret ät X: Vitrinskåp och Puff

Jag önskar vinna för att kunna köpa nya varma täcken.

2013-10-24 @ 21:57:57
Postat av: Elisabeth

Rätt svar är: X. Ett vitrinskåp och en puff

Jag har precis tagit mig ur en destruktiv relation och flyttat till eget. Spännande, kul men samtidigt jobbigt, nervös och krävande. De mesta av våra saker var "hans", då jag flyttade in till honom. Så det finns massa saker jag behöver till min nya lägenhet. Att få vinna 500:- ifrån Jysk hade varit grymt, då hade jag köpt en fin byrå att ha i hallen. Och kanske lite små detaljer till min lägenhet.

Jag vill göra min lägenhet till min hem, och detta presentkort hade varit en rejäl skjuts i rätt riktning!

2013-10-25 @ 10:18:17
Postat av: Annelie Niehoff

Svar: Ett vitrinskåp och en puff

Är så positivt överraskad över Jysk nya sortiment, det känns verkligen som de har ändrat sin stil och klass! Har nog aldrig handlat på Jysk tidigare men nu är jag sugen att handla massor till hemmet! Om jag vann skulle jag handla julklappar till mig själv :-)
Kram!

2013-10-25 @ 11:30:37
URL: http://www.niehoffs.blogspot.se
Postat av: Sandra - hotnailpolish

Rätt svar är X Ett vitrinskåp och en puff

Jag skulle hemskt gärna köpa en gosig filt till min nya studentlägenhet! Det är jättekallt här om vintrarna tyvärr. Samt den där ekorrkudden. Den var jättefin! Kram!

2013-10-25 @ 13:28:48
URL: http://hotnailpolish.wordpress.com/
Postat av: Matilda

Åh, är gärna med och tävlar!

Svar: X (vitrinskåp och puff).

Vi flyttar till en efterlängtad lägenhet i början av nästa vecka så denna vinst skulle verkligen vara toppen för att kunna köpa lite extra "piff"! Dessutom ligger Jysk precis bredvid nya boendet så jag vill ju gärna spana in min nya granne lite utan att ruineras totalt ;)

Kram Matilda

2013-10-25 @ 22:46:21
URL: http://www.matildasusanna.blogg.se
Postat av: Annika

Svaret är X.
Jag har just flyttat ihop med min ungdomskärlek som jag inte träffat på 15 år och skulle så gärna handla lite fina ugglesaker till vår lägenhet.

2013-10-27 @ 18:11:46
Postat av: Elina

Svar: X
Jag och min sambo bor i en Ikealägenhet, allt känns så fyrkantigt och inte alls hemtrevligt. Även om Jysk nu ägs av IKEA så har de mer hemtrevliga saker. Så med ett presentkort från jysk så skulle jag göra vår lägenhet mer hemtrevlig.

2013-10-27 @ 20:31:50
URL: http://marklarsbooks.blogg.se
Postat av: Genta

Vilken underbar tävling!
Svar på frågan: X - Vitrinskåp och puff)

Jag har suttit och snackar med min syster igår hur vi skulle kunna fixa vårt rum. Vårt rum ser verkligen riktigt tråkig ut och det är bara olika, tråkiga, mörka färger. Så därför är jag med och tävlar om presentkort, jag hade blivit så otroligt glad och köpt massor med fint till rummet. :)

2013-10-28 @ 18:23:26
URL: http://fames.se/genta
Postat av: Nathalie Skoogh

Svar:ett vitrinskåp och en puff !

Jag skulle vilja vinna presentkortet för att sedan ge det till min mamma som en överraskning! Hon har kämpat med mig efter att jag vart med i en olycka i April. Hon älskar att handla på Jysk och jag tycker hon verkligen är värd detta :) tack

2013-11-13 @ 14:27:54
Postat av: Nathalie Skoogh

Svar:ett vitrinskåp och en puff !

Jag skulle vilja vinna presentkortet för att sedan ge det till min mamma som en överraskning! Hon har kämpat med mig efter att jag vart med i en olycka i April. Hon älskar att handla på Jysk och jag tycker hon verkligen är värd detta :) tack

2013-11-13 @ 14:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin