Kommer sakna småsmurfarna

Vad gör ni i helgen? Jag åker till Göteborg. Det ska bli härligt med egentid, att få sova, bara vara. Det har inte hänt ofta, att jag åkt bort från barnen. Det längsta jag har varit borta från barnen är 3 nätter, det var då jag var med Rose-Marie i Barcelona. Jag kan räkna på en hand de gånger jag varit borta från dem två nätter på raken. Jag saknar dem alltid enormt mycket. Men jag kommer ha det bra och barnen kommer ha en mysig helg på hemmaplan.
 
Hur många nätter på raken har ni varit borta som längst då barnen är små?

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Åh, det var jobbigt när jag var i USA i 10 dagar. Saknade dom enormt men pratade med barnen på Skype varje dag. Det var jobbigt men samtidigt en otrolig upplevelse att få lära känna min syster och hennes familj.

2013-10-17 @ 21:32:14
URL: http://bambi.blogg.se
Postat av: Lina

Jag är ju borta fr O titt som tätt på vinterhalvåret. Men det längsta är veckostopp i Thailand & Mexico förra vintern, men har faktiskt mer ångest för det nu till denna vintern.....då han har mer tidspersektiv nu....barn under 3 år har ju inget tidsperspektiv och förstår inte om man är borta 2 dar eller 1v har jag fått lära mig, men vid ca 3 års ålder så börjar barn få mer tidsperspektiv...så nu börjar min ångest smyga sig på...... Men NJUUUT av GBG när du e borta fr dem sååå sällan :) Det är du verkligen värd. E nyfiken på vad du e på för skoj? massa kramar Lina, jo vem vann tävlingen?

2013-10-19 @ 20:59:50
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/liniz/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin