I wish...

...att jag hade kommit på dessa små läckerbitar med jordnötssmör, bananchips, puffat ris, kokos med mera. Men det är Jessica som har gjort dem och hängt en burk tillsammans med en urgullig lapp på min dörr. Så är det att vara granne med Jessica. Det finns ingen mer omtänksam, generös, varm, rolig, påhittig glädjespridare än Jessica. Hon är så värd varenda liten millimeter av sina stora framgångar. Jessicas och Maria Blohms brödbok Nytt bröd har sålt slut på många ställen och går nu i omtryck, deras härliga bakapp Cook & Bake gluten free ligger i topp på mest nedladdade inom Mat och Dryck. Hon är superbusy med intervjuer, tv framträdanden, bakning...och ändå har hon tid att smyga förbi och hänga en burk med nybakt jordnötssmörgodis på min dörr. Typiskt Jessica!
 
Ps. Receptet på de ovan kommer på postkodlotteriets Bingoblogg så småningom..jag åt upp alla och inte ens barnen fick smaka;-)

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vilken fin vän du har! De ser väldigt goda ut. Kram!

Svar: Ja, är så tacksam för de fina vänner jag har, tacksam för dig också Katarina! Kramar!
Linda /Matstugan

2013-10-03 @ 11:58:25
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Jessica Frej

Hej underbaraste du! Du skriver så fint att jag blir tårögd!

Här kommer länk till receptet. PUSS
http://bingoblogg.postkodlotteriet.se/jordnotsbitar-med-banan-obs-varldens-godaste/

Svar: Det går liksom inte att överdriva dig:-) Tack igen för super dupergoda godiset och receptet. De var helt galet goda. Hur bra kommer de inte passa på julbordet till exempel. Ska göra dem. Kramar
Linda /Matstugan

2013-10-08 @ 11:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin