Vinn Knivbrev!

Jag har fått testa en fantastisk service: Knivbrev! Man får ett tjockt kuvert skickat till sig och stoppar ner sina knivar i kuvertet och lägger på lådan. Sedan kommer de tillbaka inom några få dagar så sylvassa och redo för att glida igenom tomater och kött. Så smart och praktiskt! 
Nu ni! Nu kan ni vinna ett knivbrev! Det enda du behöver göra är att svara på frågan nedan samt lämna en kort kommentar till varför just du ska vinna ett knivbrev:
 
Vilka två stjärnkockar (som ni även ser på bilden tillsammans med slipmästare Leif Kohlström) ger sina referenser till Knivbrev?
 
Lämna ditt svar som en kommentar till detta inlägg. Du kan tävla fram t o m måndag 11 november. (Jag stänger av kommentarsfältet under tävlingsperioden så att svaren ni ger inte kan ses av alla andra).

Kommentarer
Postat av: Kerstins foto

Självklart vill jag vara med och hoppas på vinst.
Kockarna är:
Christian Hellberg och
Tomas Diederichsen

Håller tummarna. :)

2013-11-04 @ 22:37:50
URL: http://www.kerstinsfoto.se
Postat av: Ulrika

Hej!
Jag vill vara med o tävla. :-)
Stjärnkockarna är Christian Hellberg och Tomas Diederichsen.
Nu håller jag tummarna.......
Kram Ulrika.

2013-11-05 @ 10:22:41
Postat av: Helena i Uppsala

Christian Hellberg & Tomas Diederichsen
Jag lagar min lunch på institutionen på universitetet. Knivarna är urusla och jag brukar försöka vässa dem lite då och då men det blir aldrig riktigt bra. Knivbrev är ju en superbra idé!

2013-11-06 @ 13:01:39
Postat av: Sanna

Christian Hellberg & Tomas Diederichsen

Har inte mer än fyra knivar här hemma, och egentligen är bara en enda utav det bra. Det vore därför så kul att få fixa till det jag har så kanske det blir lite bättre att greja runt i köket med här hemma.

Kram Sanna

2013-11-08 @ 11:37:16
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Helena

Hej!
Hur går det? Vem vann?

2013-11-24 @ 13:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin