Loppi Christmas Edition

Var på Loppi Christmas i lördags - Juligaste tillställningen någonsin.  Det var brasa, högt i tak, hembakat, glögg, leksaker, godis och en Weise på det. Härligt roliga Charlotta Wågert som är en av grundarna till Loppi introducerade eventet.
 
Weise var konferencier och charmade nog alla. Skrattade som bara den då han gjorde en parodi på sin pappa som tänder ljuset på Julafton. Där tog han ut svängarna. 
Dessa glöggtomtar bjöd på otroligt god glögg, har ni testat Herrljunga Glögg? Hade aldrig testat den och den var så god, smakade lätt av choklad. Den ska inhandlas bums!
Fick en stor kram av underbara Nina som demonstrerade OBH Nordicas produkter och hade bakat fantastiska cupcakes! Nina och jag har varit på fest ihop, och roligare människa hittar man inte. 
Zack och Leah var modeller på Polarn och Pyrets visning, och jag kände mig så stolt över dem. Jag har ju känt dem sedan de låg i magen på Rose-Marie. 
Blomsterlandet visade hur man binder sin egen krans till dörren. De har allt för att göra sin egen kreativa, proffsiga krans till jul eller annat tillfälle. Brukar ni binda era egna kransar? Har ni krans? Jag har påsk- och julkrans. Julkransen har jag gjort själv. Roligaste som finns! Skulle lätt kunna ha en för varje tillfälle: Nyår, födelsedag, Halloween osv.
Barna fick sedan träffa Stor och Litens egna levande gosedjur. Glädje i kvadrat. Annie fick de finaste fjärilsvingarna i Stor och Litensmonter. Hon blev minst sagt överlycklig!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul Linda! Får hänga med på nästa loppievent. Det är förresten Charlottas mans ftg som bygger vårt hus :))

2013-11-19 @ 23:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin