Grattis till något riktigt fint från Jysk

Så underbart många härliga svar jag fick i tävlingen om ett presentkort från JYSK. Sååå svårt att hitta bara en vinnare. Men det kommer fler tävlingar! En av de roligaste sakerna med att ni ger motiveringar, det är faktiskt att det känns som att jag lär känna er lite lite bättre, får en bild på era liv:-) 
 
Stort Grattis till Malin med motiveringen:
 
Det är dags för en förnyelse av mitt lilla kök och pengar växer ju inte på träd! Så extra bidrag är alltid välkomna:) Har ju kikat in en underbar kökssoffa på just Jysk!
 
Ps. Maila mig, [email protected], bums din adress så kommer presentkortet på posten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin