Träningsflingor

Jag tränar på enligt plan. Just nu har jag fått till 3-4 pass per vecka. När jag tränar så målmedvetet som jag gör så har det fört med sig att jag äter så mycket nyttigare. Därför har det blivit lite mindre kakrecept på sistone. Just nu består mina frukostar av AXAs nyhet Apple & Cinnamon som är robusta och så mättande. 
AXA har med dietister utvecklat de nya flingorna, AXA Havre Flakes Apple & Cinnamon, som inte innehåller tillsatt socker. Smaken kommer från kanelen och äpplena. Flingorna består av 81 procent fullkorns-havre och är rik på fibersorten betaglukan. 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Låter mycket gott och roligt med träning! Kram

2013-05-23 @ 11:12:46
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin