Löpband - avstressande

Som ni kanske vet nu så ska jag springa Tjejmilen i september. Min vän gav en startplats i grupp 2 till mig i födelsedagspresent. Det innebär att jag ska springa milen på 55 minuter! Först fick jag panik av tanken. Men nu har jag satt igång ordentligt.
 
Då jag är ensamstående med två barn, arbetar 100 %, sitter i Styrelsen i min bostadsrättsförening, har vänner och min blogg matstugan, så krävs det att jag planerar och är supereffektiv med träningen. Jag har aldrig en barnlös kväll och kan inte spontant ta en löptur. Alltså köpte jag ett löpband. Jag har undersökt massor vad som är ett bra löpband för minsta möjliga peng. Svaret är Attract. Jag köpte bandet på Clas Ohlsson och det kostar 3 995 kr. Men jag blev samtidigt medlem på Clas Ohlsson för då fick man 10% i rabatt. Alltså blev det 3600 kr för bandet. 
 
Det fyller sin funktion och jag är verkligen nöjd med bandet och den stress som den tar bort med att inte hinna till gymet så många gånger som jag skulle behöva. Det låter dock lite grann så jag hör inte tvn. Tänkte att jag skulle titta på någon serie med text samtidigt som jag springer. Så, dags att hoppa upp på bandet för en tur!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vad duktig du är! Kram

Svar: Tack du! Jag försöker:-) Men du är ju också ute och springer i Amsterdam:-) Kramar
Linda /Matstugan

2013-05-13 @ 20:53:24
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Sofie

Vad duktig du är det kommer gå galant med tjejmilen=)

Svar: Tack! Jag hoppas det. Ska du springa tjejmilen?
Linda /Matstugan

2013-05-13 @ 21:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin