Kolgrill till balkongen?

Jag behöver verkligen er hjälp nu. Jag vill grilla! Jag har en balkong, en bostadsrätt och bor i en förening där man får ha grill på balkong men där det finns några som stör sig väldigt mycket på grillos. Tips på en kolgrill man kan ha på balkongen? Gärna så många tips ni bara kan komma på för jag vill åka och köpa grillen i helgen. Helst så skulle jag viljag ha en Big Green Egg grill som verkar vara perfekt för balkong och grillar utan dess like med minsta möjliga rökutveckling, MEN 7325 kr för den som kallas 'small'?!?! Bara att glömma. Måste ju finnas billigare alternativ som funkar på balkong?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin