Tack Rosa Skrot...

...för en underbar kväll hos er tillsammans med Reddville och Röhnisch OCH värsta träningsvärken någonsin! Det började med att jag och Rose-Marie på Internationella Kvinnodagen blev bjudna på wraps och bästa hallonsmoothien, från Berries by Astrid. Träffade också på Diana och Nilla, kolleogr i bloggvärlden. 
Snyggaste gymet ni kan tänka er, Rosa Skrot. I omklädningsrummet finns hårspray, bomull, fön, plattång, allt! Vi fick dessutom så fina träningskläder från Röhnisch (som redan innan faktiskt är mina träningsfavoriter).  Julia Fors som skrivit boken Bodylicious tillsammans med Sofi Fahrman föreläste (och det var så intressant att hon och boken får ett eget inlägg).
Jag med en av mina absolut närmsta, bästa vän, Rose-Marie såklart. Vilken inredning de har på Rosa Skrot va! Här vill man verkligen hänga. 
Sedan var det dags för cirkelpasset, oj, oj, oj! Vi instruerades av Lovisa som är en grym instruktör. Jag hade ont i kroppen från fredagkväll till idag tisdag, och inte lite ont! Efter blev det god och bra mat för kroppen, även bubbel (men kunde inte få ner en klunk alkohol efter det passet!)
Den här goodiebagen var det världsklass på: Ett kort på Rosa Skrot laddat med 3 träningsgånger, smink från Make up store, Choklad från Anthon Berg, Boken Bodylicious, Eco duschkräm och ansiktskräm från Oliva, ljuslykta från Indiska..

Kommentarer
Postat av: Katarina

Låter som en mycket fin tillställning! Visst är det skönt med träningsvärk :) Kram

Svar: Både och Katarina! I helgen kunde jag inte böja mig ner och lyfta upp Magda för smärtan;-) Måste tränas lite oftare tror jag minsann så jag inte blir orörlig i dagar efter ett pass. Kram!
Linda /Matstugan

2013-03-12 @ 10:25:32
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Mia - mamma till Ebba

Ja, vad fina träningskläder alla hade på sig. :)

Svar: Fina och sköna träningskläder som vi fick! Lyx! Jag hade redan sedan innan ett par tights från Röhnisch som jag tycker så mycket om, deras shape tights:-)
Linda /Matstugan

2013-03-12 @ 10:30:29
URL: http://miasmil.blogspot.se/
Postat av: Pernilla

Vilket gym!!! Jag som älskar rosa skulle stormtrivas där ;-)

2013-03-12 @ 21:31:22
URL: http://nybergsmat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin