Som en pensionär

En sådan här ask där man portionerar ut medicinen dag för dag hade min mormor och morfar. Kan ni tänka er att jag köpte en till mig igår! Har länge velat köpa en, men känt att det är som att skriva gammal och lätt senil över hela pannan. Men lätt senil är vad jag är för jag vet många dagar inte om jag har tagit mina tabletter, så ibland tar jag dem två gånger per dag, ibland inte alls. På mornarna är det så stressigt att komma iväg med barnen och ibland lyckas jag slänga i mig tabletterna och så på kvällen har jag glömt om jag hann med det på morgonen eller inte. Men nu så! Jag är väldigt svag för allt som kan hjälpa till med att skapa ordning och reda i tillvaron. Tabletterna jag tar är 2 omega och 1 D vitamin. Dessa tar jag bara under vinterhalvåret. Tar ni något kosttillskott, vitaminer, tabletter? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin