Saganaki med tomatsallad - Beroendeframkallande

 
Saganaki med tomatsallad. Den osten, alltså! Kan få sådant sjukt sug efter den att jag alltid har några paket i kylen. Går snabbt att steka på den och bara skära upp lite tomatsallad så vips har man en middag. 
Jag använde idag hela blocket, vände den i  lite mjöl.
Bara att steka på i lita olivolja på rätt hög värme. Den ka bli rätt brun på båda sidor så att det emellan blir varmt och mjukt. 
Lite söt balsamico är heller inte fel till. Självklart har jag på mina Furikakefrön på salladen. 

Kommentarer
Postat av: emma

ååå vad gott det ser ut! nu blev jag galet sugen!
kram!

2013-03-19 @ 15:19:46
Postat av: Anonym

Ja, verkligen beroendeframkallande! Kram

2013-03-20 @ 16:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin