Lååång påskfrukost

Åt för första gången på länge en frukost sittandes. Magda är med sin pappa hos sina farföräldrar så Annie och jag är home alone. Vi saknar Magda massor, men det var lyx att få sitta ner och äta frukost. Det händer verkligen aldrig för mig annars. Jag hann i morse till och med lägga på några ärtskott och några skivor tomat. Så underbart. Till äggsmörgåsarna drack vi såklart smoothie, ananas och passionsfruktssmoothie (jag hade i lite Renée Voltaire superpulver dessutom). Sommartid dessutom så inte bara långfrukost utan även sen frukost. MYS!  

Kommentarer
Postat av: Katarina

Mysigt! Kram

2013-03-31 @ 11:23:36
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin