Jag kan inte passera en...

Panduro utan att gå in och köpa både det ena efter det andra. Jag har verkligen spenderat mycket tid och pengar på Panduro. Gillar ni Panduro? Jag blev alldeles förvånad då några bloggande mammor pratade om att Panduro kändes som en onödig butik då de aldrig någonsin gick in där. Annie och jag gick förbi en av de största Panduro i Sverige på Kungsgatan här i Stockholm då vi skulle till Lanseringsfesten för Oriboo, självklart handlade vi på oss en del. Hur söta är inte dessa 3D cutters i form av glass och fjäril! Sockerpaste i turkos, pastellila och svart. Här ska bakas!
Pysselset, Dream Princes, med de lustigaste små kycklingar. Man gör dem själv genom att måla, sätta på fjädrar, små kronor, ögon osv. Det här setet ville Annie ABSOLUT ha. det var dessutom nedsatt, kostade nu 99 kr. Roligt och mysigt att pyssla tillsammans lite inför Påsk.
Köpte förra året det här paketet med pärlemorfärg till äggen och blev så nöjd med resultatet. Ett framgångsrikt recept tål att upprepas. 

Kommentarer
Postat av: Studio Livskraft

Älskar Pandurobutiker!!

2013-03-13 @ 14:17:45
URL: http://studiolivskraft.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin