Filmkväll och hjärtskärande gråt

Jag och Annie har haft filmkväll. Vi har en prova på månad för 0 kronor på Viaplay. Om det är något jag har saknat under det senaste året så är det att titta på film. Vi poppade pop corn och fixade en skål med lite godis och kröp ihop i soffan.
Disneys Modig. Så bra film för oss, för den handlar om en självständig, stark tjej och fokuserar på relationen mamma-dotter. Men det var en scen där mina tårar började rinna och Annie grät hjärtskärande. Det är första gången hon har gråtit till en film. Det var jobbigt, förlösande och jag kan inte sluta tänka på exakt vad det var som gjorde så ont i henne i den scenen. Tack och lov för Disneyfilmer där allt snabbt vänder från jobbigt till glatt. Är det någon som har barn som gråtit till film? Hur gamla var de första gången? 
Mysigt att titta på film ihop

Kommentarer
Postat av: dianasdrömmar

Mysigt med filmkväll kram Diana

2013-06-24 @ 09:39:52
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se
Postat av: Elvstigen

Jag gråter till i princip all film. Och serier. Och böcker. Framförallt Disney. Jösses, vad jag gråter.

Svar: Jag också, gråter floder till film, fast jag har lite svårt att erkänna det:-)
Linda /Matstugan

2013-06-24 @ 21:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin