Tröstshopping på Noa Noa Barn

Efter alla dagens skador tröstshoppade jag lite kläder till barnen på Rean i Sickla Köpkvarter. Den här gången blev det rean på Noa Noa. Det blev två så underbara koftor till Annie, ett linne i mjukt gammalrosa och ett par mjuka byxor med volangavslut i samma utförande som linnet, allt till halva priset.   
Noa Noa har de ljuvligaste barnkläderna, men bara till flickor. De har alltid mjuka, lugna färger och de skönast tänkbra material. Ofta finns det någon liten detalj , som t ex volangen längst ner på byxorna eller annorlunda knappar. De sitter också så perfekt. N Ö J D!

Kommentarer
Postat av: dianasdrömmar

Fina fynd och tur att jag inte har nån tjej då hade jag blivit ruinerad det blev jag i och för sig häromdagen på Hollister..av äldsta sonen kram Diana

2013-07-02 @ 06:03:10
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se
Postat av: Maria

Kram t tjejerna o dig <3

2013-07-02 @ 09:00:27
Postat av: Marie

Åh jag var också där och shoppade - älskar också deras barnkläder! Tyvärr lite för dyrt till vardags men nu när det är rea får man ju passa på som sagt! :) Köpte samma kofta som du fast i benvitt till min 10-månaders Ellen.
Linnet och byxorna var också jättefina, det var kanske tur att jag missade dem så "spar" jag lite pengar... ;)

2013-07-02 @ 10:56:23
URL: http://dengodabarnmaten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin