Taylors and Jones, igen

Vi var ju på Taylors and Jones här i Stockholm och köpte med oss deras korvar. Jag som inte ens gillar korv, aldrig, verkligen aldrig köper korv på stan. Jag totalt älskar Taylors and Jones korvar. Köpte lite av varje för att testa. Precis var och en av dem var kanongoda. Min favorit blev nog biffkorven med oliver, timjan och kapris och kimchikorven med sesamfrön och purjo. Min kusin blev förtjust i honungskorven och hennes man fastnade för den med curry och äpple. Tur att jag häromdan upptäckte att de säljer Taylors and Jones korvar på min ICA. Ni som har testat dem, har ni någon favorit? 
Grillat är ju bäst! Jag lärde mig också lite av min kusins man. Han lägger kolen/briketterna åt ena sidan och grillar alltså inte korven över direkt värme utan lite på sidan. Det tar längre tid med blir bättre. 
Den här potatisvarianten med lite hemlig ingrediens ska ni få recept på, äter den om och om igen just nu, så god. 

Kommentarer
Postat av: Magnus Johansson

Om man vill prova "på lokal" rekommenderas Taylor & Jones with a Twist i nya Hornstullsgallerian, där de även har Cornish Pasties och annat gott + bra ölsortiment. :)

2013-07-30 @ 22:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin