Plick plock och Black Swan med Viaplay

Plick Plock tjohoooo! Hade världens mysigaste kväll igår. Gjorde en Vino Verano, en stor plick plocktallrik med räkor, edamamebönor, taleggio, kex osv. Sedan, vet ni vad, tittade jag på min första film på över ett halvår. Det blev Black Swan på Viaplay. Fattar inte att jag inte upptäckt Viaplay tidigare. Vi har en provmånad nu och jag och Annie har tittat på Modig och Vi har alla tre tittat på Bamse och myst. Viaplay har tydligen Skandinaviens största utbud av film och tv. Så mycket jag och barnen vill hinna se. 
Vilken film. Mycket Mycket bra. Känslosam, milt sagt. Vilken rollprestation av Natalie Portman. 
Ni bara måste testa kex med getost och en klick hjortronsylt.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gott med plockmat!

Svar: Ja, jag är väldigt svag för all plockmat:-)
Linda /Matstugan

2013-07-06 @ 19:16:26
URL: http://madeleinesrecept.wordpress.com
Postat av: Malin

Dina plocktallrikar ser alltid fantastiska :)

Och viaplay är fantastisk. Hade min provmånad förra sommaren och jag fastnade. Har ingen box till tvn utan väljer betala för viaplay ist. Finns alltid nån bra serie att sträckse eller nån film.
Just nu kollar jag på private practice :)

Svar: Åh, tack! Det är så lätt med plick plock tallrikar, och gott till en film att småäta och småplocka. Ja, jag har också fastnat för Viaplay, väldigt smidigt! Tack för tipset om Private practice, behöver tips för jag har noll koll och har inte sett något.
Linda /Matstugan

2013-07-07 @ 08:28:59
URL: http://hallonsylten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin