Den svenska idyllen

Vi har nu även gjort den svenska idyllen, levt sommarstugeliv i två dagar. Lyckos er som har sommarstuga! Det har varit maximalt med mys.  Min väns man hämtade oss i Stockholm och tog med oss till stugan utanför Eskilstuna. 
 
Barnen har busat, ätit glass, badat och haft det bra.
Vi har ätit och druckit fantastiskt gott. Det kommer fler inlägg på maten för jag bara måste tipsa er om allt supergott jag fick. Här på bilden var det gotländska lammspett med godaste ugnspotatisen. 
Kväll två korvar från Taylor & Jones! Alltså, de kräver ett eget inlägg dessa korvar!
Sangria, min favorit! Det här var en sommarsangria som var ljuvligt god. Recept har utlovats:-)
Sverige i ett nötskal: En brygga, en faluröd scoutstuga, och en liten sandstrand. Svenskare än så kan det inte bli.Här spenderade vi flera timmar och badade och åt lunch.
Det här blir en stående sommartradition. Minst en gång per sommar kommer vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin