Zink Grill - Månne godaste hamburgaren i stan

Gårdagskvällen spenderades i goda vänners lag på Zink Grill. En hur perfekt kväll som helst. Både jag och Åsa tog deras hamburgare på Högrevsfärs med Brioche bröd och en underbart tjock och krämig chilidressing. Det var fantastiskt gott, och mättande som bara den. Jag brukar aldrig lämna mat och hade sett fram emot efterrätterna, men det gick inte helt enkelt. Jag blev mer än mätt och mer än belåten. 
Vi uppdaterade på alla plan och jag är så tacksam över alla mina vänner. Har haft en del samtal med en vän om det här med att vara ensamstående och att det lätt blir att man inte har så mycket socialt liv för att det är svårt att orka och hinna med. Men det gäller nog inte mig, jag har en armada av vänner och kan inte minnas när jag senast kände mig ensam eller uttråkad. Vi hade i alla fall en härlig kväll där vi pratade om allt från struliga barn  till struliga män, bra böcker och dåliga böcker, jobb, livet och framförallt vi skrattade massor!
Den enda i gänget som tog en  liten liten avslutning var  Lena som inte ens hade ätit (hon kom direkt från en sak med sin familj där de hade ätit ihop). Hon tog en tryffel. Jag tog en god kopp med rött te och Åsa lite kaffe. Kan varmt rekommendera Zink Grill. 
Åsa hade med en julklapp till mig, en bok som ska uppmuntra mig till att börja springa. Hon är själv så otroligt vältränad och disciplinerad i sin träning. Dessutom lyckades hon övertala mig under kvällen till att hon skulle få boka in oss på tjejmilen direkt efter sommaren. Hon vet ju att jag är tävlingsmänniska, och blir jag utmanad så gör jag allt för att lyckas. I nuläget skulle jag inte komma ens 5 km,  så nu sjutton här måste tränas!!!

Kommentarer
Postat av: milla

Härligt med utmaningar och boken den är verkligen läs värd:)

2013-01-06 @ 20:00:21
URL: http://millashalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin