Voluspa ljus - Finns det något underbarare?

Efter helgens kräksjuka x 3 har jag varit helt matt. Inte orkat något. Det tog helt musten ur mig att ta hand om barnen själv samtidigt som jag själv hade kräksjukan. Ingen chans att vila mig tillbaka i form. Tyckte att jag var värd ett Voluspaljus. Jag köpte mitt på Tehuset Java  de har flera olika i olika storlekar (finns även att beställa hos dem via nätet). Cremé de Peche luktar persika och vanilj och är helt fantastiskt. Visst kostar de rätt mycket, men tro mig de är värda vartenda öre. Jag har nog testat de flesta doftljusen på marknaden och inget är i närheten av Voluspa: De håller länge och du behöver bara bränna dem i sådär 20 minuter för att det ska lukta en hel kväll.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin