Rökta räkor och dejt

Igår kväll hade jag en riktigt härlig dejt med min Annie. Vi åt rökta räkor och vanliga räkor med lime aioli och vanlig aioli. Så mysigt och gott. Jag kände att det var hög tid att Annie och jag hade lite mystid ihop. Hon är helt galen i rökta räkor med aioli och åt faktiskt mer än mig (jag får skala, kul).
Rökta räkor, vanliga räkor, lite tomat, skivor av brie, aioli.
Krustader med färskost som värmts i ugnen och lite rostad baguette. Till det två vinglas med bästa äppeljuicen. Fulländad lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: sofie mumsfillibaba

Vad mysigt! Gillar också rökta räkor. Jobbigt att du får skala alla bara...:;)

2013-01-27 @ 22:24:53
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin