Ikväll blir det Zink Grill

Jajamänsan! Jag ska gå på restaurang med två nära vänner. Vi har pratat om att ses nu i flera månader, och äntligen har vi fått till det. Vi har alla två barn var, jobbar och står i. Då är det verkligen toppen att boka in en kväll så här utan barn så vi kan uppdatera livet lite. 
Det var faktiskt jag som föreslog Zink Grill, som ligger på Biblioteksgatan. Tipset fick jag från Leila. Hon har flera gånger på sin sida skrivit att hon varit på Zink, åtminstone en gång med Marie Serneholt. Hur som så rekommenderar hon Zink och det är tydligen inte bara maten som är kanon utan desserterna ska var gudomliga. Jag längtar redan och är hungrig som bara den.
 
Är det någon av er kära läsare som har varit på Zink? Rekommendera gärna vad jag ska äta från menyn (jag kikar in lite snabbt innan jag beställer runt 19 snåret). Återkommer imorgon med rapport. Trevlig kväll!
 
(Bilderna är från Zink Grills hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin