Boosta Smoothien

Dessa 3 burkar följde hem från affären häromdagen. Det är Renée Voltaires Superfood Mixes som kan användas i smoothie, glass, juice, eller vad som helst. De har lite olika syfte, t ex så är super Greens tänkt att vara extra bra vid stress och träning. Den innehåller Vetegräs, Spirulina och Mynta. Jag gjorde i morse en smoothie med Chocolate Love: Raw Kakao, jordgubbar och Maca. Riktigt gott. Man tar bara ½-1 msk till en smoothie. Så burken räcker länge. Tur är väl det!! Saken är den att jag mitt i min värsta förkylning såg burkarna på erbjudande. Trodde det var 3 st burkar för 119. Men det visade sig i kassan att det var 119 per burk. Hade nog inte köpt alla 3 då, men gjort är gjort och nu hoppas jag att de är Superfood och boostar upp mig från förkylningen och till allra bästa immunförsvaret.    

Kommentarer
Postat av: Malin

Får nog testa och köpa hem en av burkarna, kanske blir lite mer pepp på att börja träna om man kommer hem till god smoothie efteråt :)

Svar: HaHa, det är ungefär så jag tänker Malin! Ha en fin helg!
Linda /Matstugan

2013-01-26 @ 11:17:32
URL: http://finaklumpen.blogg.se
Postat av: Katarina

Mycket bra köp, superfood är så in just nu! Hoppas de hjälper mot förkylningen! Kram

Svar: Tack du! Jag tror också verkligen på Superfood, även om det kostar en del. Kram och fin helg på dig
Linda /Matstugan

2013-01-26 @ 11:53:36
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Har varit nyfiken på dessa burkar, men de är ju tyvärr ganska dyra....

2013-01-26 @ 15:34:52
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin