Vad görs?

Magda körde igår kväll ballongdansen med Annies ballonger från födelsedagen. Idag går Annie på dans inne i stan och sen kommer vänner till både mig och barnen på besök, bus, middag. Imorgon söndag blir det skridskoåkning med vänner. Jag ska dessutom dra en vinnare av en herrans massa smaskiga ostbågar. 
 
Någonstans ska jag även försöka planera ihop Annies Discokalas nästa söndag, jag är sååååå sen med det, huuuuh. Tips vad gäller Discokalas emottages mer än tacksamt hörrni! Lekar? Innehåll till fiskdammspåsar? Ätbart? 
 
Vad gör ni en helg som denna?
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh, så söt hon är! Kram

Svar: Tack söta! Har just kanelkakor enligt ditt recept och med cinnamon chips från dig i ugnen. Hur goda är inte cinnamon chipsen att äta sådär upp och ner!! Kramar
Linda /Matstugan

2013-02-16 @ 13:22:12
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Leontine

Nej men heeeej gudmors sötaste!

2013-02-17 @ 13:50:20
Postat av: Pernilla

När mina tjejer har haft discokalas så har vi kört limbo och dansstopp.
Ett tips är att inte planera för många lekar, för oftast så hittar de på lekar själva :-)
Något som har varit poppis på kalas är att ställa fram glass och en massa olika tillbehör (maränger, strössel, minimashmallows, såser, kex) och låta barnen själva få komponera sina.
MAndarin, russinpaket, ballong och några godisar är alldeles lagoma godispåsar för småprinsessor. Ibland har mina även fått något fint sudd, hårspänne, bokmärke el. liknande.
Lycka till!!!

Svar: Otroligt mycket tack Pernilla! Dina tips är toppen. Vissa av dessa kommer jag ta rakt av, t ex glassen. Bra poäng med att inte planera för många lekar dessutom! Dansstop är given på discokalaset!
Linda /Matstugan

2013-02-17 @ 15:07:28
URL: http://nybergsmat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin