Ni har väl inte glömt vem som....

.....åker till Barcelona i övermorgon?!!! Efter allt kalasförberedande, massa vabb och annan stress den senaste tiden så känns det som jag ska till paradiset. Bara tanken på att få sätta mig på planet med en bok gör mig gråtfärdig just nu (man blir lite gråtmild efter att ha varit uppe mer eller mindre hela natten med en bebis som är sjuk och vill sitta som en apunge på sin mamma hela natten efter kalaset. Det kanske blev för många intryck för henne igår, lite bakis kanske efter allt festande?).
 
Jag längtar efter att få läsa bok, värmen, Sangria, få prata ordentligt med Rose-Marie om en massa saker, tapas och att få sova till 8 på morgonen (vilket inte har hänt på 2 år, förutom den morgonen då jag var i Schweiz). Men ska man ta med sig sommarkläder, eller vad har man på sig då det är 15 grader? Kanske jag kan lyxa till det och faktiskt köpa en tunika eller så på plats:-) 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Önskar er en fin och avslappnande resa! Njut och ät gott! Kram

Svar: Tack snälla du! Kram
Linda /Matstugan

2013-02-25 @ 12:54:30
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: sofie mumsfillibaba

Låter hörligt! Ja, allt det där låter grymt! Speciellt 15 grader. Inte lätt att klä sig... Ha en underbar tripp!

2013-02-25 @ 21:48:24
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin