Ego kitet är packat

 
Imorgon åker vi till Barcelona, Bästa Rose-Marie och Jag!!! Känns hur konstigt som helst att packa. I vanliga fall packar jag allt till barnen först, och det brukar bli pyttelite plats över till mig. Jag brukar vara glad om jag överhuvudtaget får med mig sådär ett ombyte kläder och smink (ja, sminka mig brukar jag ändå aldrig hinna då jag är med barnen). Nu har jag en hel resväska till mig och har packat ner min favoritparfym, Florabotanica från Balenciaga, min fina handväska som jag inte sett skymten av på riktigt lång tid och två! böcker! 
Hinner jag läsa två? Den ena boken Systerskap av Katerina Janouch, har jag ingen aning om den är bra, är den läsvärd? Dessutom har jag packat ner springskorna, älskar att ta en tur på morgonen på ett nytt ställe. Självklart följer datorn med och jag kommer uppdatera om Tapas, Sangria, vädret och allt annat i Barcelona. Så följ med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin