Berry Boost

Jag försöker i möjligaste mån att ge barnen så nyttig och ren mat som möjligt. Jag föredrar att lägga lite extra pengar på russinpaket än att köpa vanliga russin som ofta är hårt besprutade. Jag lyckas inte alltid, men är nöjd när jag faktiskt lyckas ge dem det bästa. Köpte ett paket med Renée Voltaires Berry Boost. Rolig mix av tranbär, russin och apelsin - sötade med frukt juice. De är rätt dyra 39 kr för 6 st, men det får det vara värt, ca 6 kr per paket är ju egentligen inget om man tänker på att en bit choklad, en brödbulle eller glass kostar mer. 
 
Annie börjar på sin dans idag lördag och då tänkte jag att det blir perfekt att ta med varsitt paket i väntan på att komma hem till lunchen. Det är, som vanligt i sådana här mixer, mest russin. Barnen tyckte båda allra mest om apelsinbitarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin