Lunchtips om du gillar genuint mexikanskt

Vi slank ut för lunch igår på jobbet, mitt i all kursplanering och arbetslagsmöten. Min första gång på La Neta, men inte sista. Genuint mexikanskt och rätt långt ifrån fredagstacos. Jag tog lunchalternativet där man kunde välja 2 stora Tacos Grandes (mina blev bönor och ost och strimlad kyckligfilé med paprika och bacon), till det lite ris med majs, dricka och starka såser.
Gillar det där enkla upplägget med långa träbord och enkla fällstolar. Det finns restauranger i Stockholm, en på Barnhusgatan och en på Östgötagatan. Vi var på Barnhusgatan som är en sidogata från Drottninggatan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin