Hjälp mig välja

Magda ska dela rum med Annie, och det snarast. Jag har funderat länge på om de ska ha en våningssäng eller två mindre (två stora får inte plats). Nu lutar det tungt åt två mindre. Fastnade för dessa bäddset som jag tipsades om på Trendenser (fantastisk inspiration i precis vartenda inlägg). Rådjuret och kaninen kommer från H&M Home och Hjorten är från danska By Nord (den finns även till stor säng). Vilket tycker ni är finast? Barnrummet har två väggar med vita stora stjärnor på en bubbelgumsrosa bakgrund, två väggar har en varm ljusrosa nyans. 

Kommentarer
Postat av: Mika

Kaninen är ju urgullig :)

Svar: Tack snälla!
Linda /Matstugan

2013-08-14 @ 13:49:39
Postat av: alva

Alla var ju fina! Snyggt & bryta av med den vita hjorten :)

Svar: Tack, nu blir det inte lätt:-)
Linda /Matstugan

2013-08-14 @ 15:38:26
URL: http://alviiish.blogg.se
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Jag gillade rådjuret :) Tror också att det kan vara bra att bryta av lite med vitt mot det rosa :)

2013-08-14 @ 19:31:24
URL: http://bambi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin