Fotona har levererats

I förrgår kom Sandra Jolly, fotografen som har fotograferat mina barn och mig, förbi med de beställda fotona. Hon och hela familjen kom hem till oss. Vi åt muffins och tjattrade lite. 
Sandra är från Irland. Jag hade sagt till henne i förbigående att jag älskar Cadburys choklad, särskilt den med nötter i. Hon hade med sig två kakor choklad till mig som hon måste ha bett sina irländska släktingar ta med, Milky Way chokladstjärnor till barnen, hårspännen och nyckelring. Sådana här människor och sådan här omtanke gör mig verkligen tårögd.
 
Ni ska få se fotona när de kommit ut på väggen, de är heeeelt magiskt vackra. Ett av fotona på Annie i svartvitt ser ni på hennes sida HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin