Tack och lov för Middagsfrid

Jag kommer den här veckan få prova på en Barnkasse från Middagsfrid. Kassen kommer hem till dörren och är speciellt anpassad till barnfamiljer. Den hade inte kunnat komma en bättre vecka. Jag är fortfarande påverkad av den gångna veckans händelser och kan inte organisera min matlagning. Jag skulle haft en kollega på middag i veckan, men kände att jag inte orkade det och ställde in, kan inte få ihop en rätt i huvudet alls just nu. Jag längtar efter Barnmatkassen och råkar veta att den innehåller mycket gott den här veckan. Vad det är får ni se imorgon. Har ni testat Middagsfrid?
 
Ni kommer såklart få hänga med och få recepten på de mest smaskiga saker:-) 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Skall bli spännande att se vad du och barnkassen bjuder på! Varm kram!

2013-04-08 @ 20:30:13
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin