Nya tag

Hörrni, jag har faktiskt börjat träna sedan en tid tillbaka, och det är så underbart! Under min graviditet med Magda gick jag upp 30 kg, och jag fick ingen chans att komma i form då hon hade fötts. Dels så fick Magda snabbt kolik som höll i under 3 månader, dels så separerade jag från Magdas pappa. Men nu så! Jag köpte gymkort för några månader sedan och har sprungit på löpband sådär 2 gånger per vecka. Jag beställde Olga Rönnbergs, Träning för nyblivna mammorAdlibris. Hon lägger upp en fullständig plan för mammor från scratch, den följer jag nu. Precis köpt nya springskor för löpband inomhus också.
Dricker även Kusmi Detoxte (från Tehuset Java) och försöker äta lågkolhydratkost utan att bli extrem. Planen är att springa Tjejmilen under 55 minuter i september. Just nu är jag låååångt ifrån målet, men jobbar på det. Alla tips är VÄLKOMNA:-)

Kommentarer
Postat av: Katarina

Duktiga du! Visst känns det skönt att röra på sig. Kram

2013-04-29 @ 21:01:46
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Sofie

Vad härligt att träna, orken blir så mkt bättre=)

2013-04-29 @ 21:26:25
Postat av: dianasdrömmar

Hejja, hejja här kämpas det också på...kram Diana

Svar: Du är ju hur duktig som helst och står emot nästan allt gott. Karaktär! Stor Kram/Linda
Linda /Matstugan

2013-04-30 @ 06:18:34
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin