Minsta Bakboken - Releasekalas

Nu släpper fantastiskt inspirerande och produktiva Johanna Westman ännu en receptbok. Som så många gånger förut så vänder den sig till barnfamiljer. I Minsta Bakboken har hon bakat med sin yngsta son Svante som är sju år. Resultatet? SMASKIGT! Boken vänder sig till barn från 5 år och uppåt och innehåller en massa bilder och lätta instruktioner. Här bakar barnen LÄTT rulltårta, nutellabiskvier, foccacia, kladdkaka, cup cakes med alla möjliga kluriga toppings.
Vi bjöds på lite läckra smakprov ur boken, altl bakat av barn. Den där foccacian och rulltårtan kan Annie gärna få baka till mig eller med mig. MUMS! Dessutom fick jag umgås med Rose-Marie. Som jag har saknat henne då hon var i Egypten. Nu har vi i alla fall obkat in flera träffar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin