Kusmi Tea BB Detox - Skönhetste

Fick med mig 4 påsar av Kusmis nya succéte BB Detox då jag senast var på Tehuset Java. Det är ett skönhetste som smakar ljuvligt gott av grapefrukt och dessutom ska ge huden lyster och glans. Blev rätt såld och har nu letat upp lite mer information om det. 
 
Efter BB krämer för huden och håret kommer nu BB dryck som ska göra dig vacker. Kusmi Tea BB Detox är det senaste tillskottet bland hälsoteeer från Kusmi Te. BB står för Beauty Beverage. Maté och grönt te är huvudingredienserna som bidrar till att rensa ut giftämnen ur kroppen och från huden. Grönt te är även rikt på antioxidanter. Teet innehåller även maskrosor och rooibos för att skydda huden ännu mer med hjälp av vitamin A, C och alpha hydroxy acids som sedan länge används för att reducera rynkor, motverka torrhet och andra ålderstecken samt acne. 
 
Så efter storsäljaren Kusmi Detox som jag nu dricker, kommer jag att köpa uppföljaren Kusmi BB Detox. Spännande! Tyckte verkligen om grapefruktsmaken på den dessutom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin