Jessicas Fredagskalas

Finaste Bästa Jessica fyllde 24 år och hade ett underbart kalas igår kväll. Jag tycker om sådana där lagom kalas med blanding på åldrar och människor, bästa mixen. Så, exakt, var det igår. 
Jag hade sparat mig hela dan för jag visste att det skulle bli så god mat, för så är det alltid då Jessica är i farten. Mycket riktigt: Kyckling, ungsstekt klyftpotatis, nybakt bröd, sallader, röror och det mest fantastiska smör. Hon hade brynt smör och vispat det med vanligt smör. Det blir en lätt kolaaktig smak som är vidunerlig till allt. Jag hade bästa partysällskapet med i form av Annie som var lite blyg i början, men....
...det tog sig då hon bondade med de andra barnen och de åt allihopa tårtan under bordet. Helt plötlsigt ville hon absolut inte gå hem.  TAck Jessica för finaste kalaset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin