Helgens Plick Plock och Reflektioner om livet

Den här veckan har flera väldigt bra saker hänt, men allt har överskuggats av fruktansvärda händelser i min närhet. Först fick jag veta att en person som står mig mycket nära har en svår cancerform, några dagar senare får jag  veta att en en nära väns man har dött i en hjärtattack drygt 40 år gammal. Han lämnar min vän och barn. Jag har nog sällan gråtit så mycket på en vecka som jag har gjort den här veckan. Livet är mer än skört. 
På plick plock tallriken finns denna vecka snacksgurkor, minimorötter, limedipp, rostad paprika och hasselnötsdipp, kalkonkorv med vitlök och peppar, brie och snackoliver från Zeta med citron. Så gott alltihopa!
 
Ha en så fin helg och kom ihåg att ta vara på precis varenda dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hemska händelser!
Skickar en stor kram till dig! Om det finns nått man kan göra på avstånd så ställer jag gärna upp!

Svar: Vad gulligt av dig! Tack snälla. Usch för den här veckans händelser. Man vill bara vakna på morgonen och hoppas att man har drömt allt bara, att det inte är sant.
Linda /Matstugan

2013-04-06 @ 10:28:42
URL: http://funkismamma.blogg.se
Postat av: Katarina

Varm kram till dig!

Svar: Tack bästa du! Varmaste Kramen
Linda /Matstugan

2013-04-06 @ 11:11:33
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin