Fotografen och självlysande skelettet

När vi åt frukost i påskhelgen så sa Annie helt plötsligt 'Vänta Mamma, inte plocka bort från bordet, jag ska fota först', sen arrangerade hon Lindt kaninerna och allt på bordet och plockade fram sin låtsas Iphone och knäppte kort. Där fick man sig en spegling av sig själv. 
Magda klättrar som bara den överallt nu. Här har hon skyndat sig och vält ut alla Annies hårspännen. Hon hade för första gången på sig sin pyjamas hon fått av Annies gudmor. Vad jag inte visste var att det vita var självlysande, så när hon vaknade till i sin säng på natten och jag kom in för att ta upp henne blev jag smått chockad. av det där lysande skelettet. Det kanske är en Halloween dräkt och inte en pyjamas? Lite osäker nu. Trodde det var pyjamas...

Kommentarer
Postat av: Maria

Cimon har åxå sån halloween-pyjamas :)

2013-04-04 @ 17:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin