Det enkelt vackra...

Tack och lov för allt det vackra i naturen. Ibland behöver man vila ögonen på det som bara är sådär enkelt vackert, som en bunt tulpaner. Mina tankar är precis hela tiden hos mina nära som drabbats av cancer och min vän med barn som förlorat sin man och sin pappa alldeles alldeles för tidigt. 
 
Önskar er en fortsatt fin söndag. Jag och barnen ska på lite lek till nära vänner i Hammarby Sjöstad i eftermiddag. Ser fram emot det att bara vara. Vad gör ni på söndagar? Är ni bara hemma, eller hittar ni på något?

Kommentarer
Postat av: leontine

Jag har varit hemma och i Täby C. Kram till er!

Svar: Kramar Bästa du! Får vi komma och fika en annan dag?
Linda /Matstugan

2013-04-07 @ 20:27:20
URL: http://leontines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin